ADHD/AS, rebloggar mitt inlägg angående impulsstyrning!

Publicerat: september 21, 2010 i Uncategorized

På förekommen anledning rebloggar jag mig själv. Detta inlägg skrev jag i våras och det blir aktuellt emellanåt. Läs det och fundera på vad ni själva tycker! Speciellt när VUXNA människor reagerar och agerar som barn.

Vuxna människor måste vara förebilder för barnen och INTE vräka ur sig svordomar och andra otidigheter inför barnen och framförallt inte om ett annat barn!

Till er som inte förstår och som VÄGRAR att förstå trots att jag förklarat säger jag bara: Vilken tur att NI inte fått ett barn med ett osynligt funktionshinder! Vilken tur att det är JAG! Som åtminstone försöker förstå…

älskar mamma.jpg

kommentarer
  1. sarahmara skriver:

    Mycket bra inlägg!!! elr rebloggande eller vad jag ska skriva. Tumme fick du i alla fall. Och jag har varit inne¨hos dig några gånger, du har fullt upp förstår jag=). Så det blir lite si och så med kontakten ibland. Hoppas du har det jättebra och att livet är lika bra om när jag ringde dig i somras! kramizar

    • SmulAnn skriver:

      Livet ÄR bra, mycket bättre än någonsin eftersom jag blivit så bortskämd med att ha en man i huset ;-) men han jobbar i Norge så just nu är jag ensam med barnen och det märks att jag är van att ha hjälp här.Kram!

  2. yrvaedret skriver:

    Kommenterade även det andra inlägget, men tummar även här och lämnar ett spår efter mig, så du ser att jag har läst igen.Puss och kram

  3. Annonnym skriver:

    Hej Vännen! Jo jag har varit så splittrad med allt detta med denna man…men NU är det verkligen över.På riktigt! Jag vill inte mera. Usch.Saknat dig me, jobbar ju halvtid numera så jag hinner inte blogga så mkt, men ska skärpa mig. Hoppas allt är bra med Er!Kramar!!

    • SmulAnn skriver:

      Skönt att få ett livstecken från dig! Nej han var ingen för dig! Men det visste du ju redan…Hoppas det går bra med jobbet, jag jobbar 80% nu.Kramar!

Kommentera

